بهرامی شاه بکندی, زهرا, کلانتری, طاهر, ایمان خان, نیلوفر. (1397). بررسی تأثیر جابک سازی زنجیره تأمین بر ارزش برند (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دیزل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(43), 83-94.
زهرا بهرامی شاه بکندی; طاهر کلانتری; نیلوفر ایمان خان. "بررسی تأثیر جابک سازی زنجیره تأمین بر ارزش برند (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دیزل)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 43, 1397, 83-94.
بهرامی شاه بکندی, زهرا, کلانتری, طاهر, ایمان خان, نیلوفر. (1397). 'بررسی تأثیر جابک سازی زنجیره تأمین بر ارزش برند (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دیزل)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(43), pp. 83-94.
بهرامی شاه بکندی, زهرا, کلانتری, طاهر, ایمان خان, نیلوفر. بررسی تأثیر جابک سازی زنجیره تأمین بر ارزش برند (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو دیزل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 13(43): 83-94.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب