روحی, رمینا, جربه کار, مهشید. (1397). اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (act) بر افزایش تحمل آشفتگی و تنظیم شناختی در دانش آموزان با اختلال اضطراب اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(32), 45-74.
رمینا روحی; مهشید جربه کار. "اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (act) بر افزایش تحمل آشفتگی و تنظیم شناختی در دانش آموزان با اختلال اضطراب اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 32, 1397, 45-74.
روحی, رمینا, جربه کار, مهشید. (1397). 'اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (act) بر افزایش تحمل آشفتگی و تنظیم شناختی در دانش آموزان با اختلال اضطراب اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(32), pp. 45-74.
روحی, رمینا, جربه کار, مهشید. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (act) بر افزایش تحمل آشفتگی و تنظیم شناختی در دانش آموزان با اختلال اضطراب اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 9(32): 45-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب