شمس, غزال, دلوی, محمدرضا. (1397). بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397(33), 53-60.
غزال شمس; محمدرضا دلوی. "بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397, 33, 1397, 53-60.
شمس, غزال, دلوی, محمدرضا. (1397). 'بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397(33), pp. 53-60.
شمس, غزال, دلوی, محمدرضا. بررسی اثرات بازیابی خدمات بر رضایت مشتری از بهبود خدمات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 1397(33): 53-60.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.