ادیبی فرد, شادی, مهرآور, مهدی. (1396). راهبردهای ضد بازاریابی و ارزش محصولات صنایع غذایی از دیدگاه مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3 و 4), 71-86.
شادی ادیبی فرد; مهدی مهرآور. "راهبردهای ضد بازاریابی و ارزش محصولات صنایع غذایی از دیدگاه مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 3 و 4, 1396, 71-86.
ادیبی فرد, شادی, مهرآور, مهدی. (1396). 'راهبردهای ضد بازاریابی و ارزش محصولات صنایع غذایی از دیدگاه مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3 و 4), pp. 71-86.
ادیبی فرد, شادی, مهرآور, مهدی. راهبردهای ضد بازاریابی و ارزش محصولات صنایع غذایی از دیدگاه مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 6(3 و 4): 71-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب