- ابراهیم زاده، عیسی؛ کماسی، حسین (۱۳۹۳)، ارزیابی و تحلیل کیفیت خدمات شهرداری بر اساس مدل سرکوال، فصلنامه مطالعات برنامه ریزی شهری، سال دوم، شماره ششم، ص ۱۷۲-۱۵۲.
- اسعدی، میرمحمد،آذر، عادل، نقوی، سیدعلی (۱۳۹۶)، سنجش و تحلیل کیفیت خدمات هتلهای سنتی با استفاده از ابزار تحلیل اهمیت-عملکرداز دیدگاه گردشگران داخلی مطالعه موردی هتلهای سنتی منتخب استان یزد، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، سال دوازدهم، شماره ۳۹،ص ۲۶-۱
- بهاری، جعفر، فراهانی، بنفشه، بهاری، شهلا، بذله، مرجان، بهاری، حامد (۱۳۹۶)، بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتلهای شهر تبریز، فصلنامه جغرافیا و مطالعات محیطی، سال ششم ، شماره ۲۳. ص ۴۰-۲۵.
- حاج کریمی، عباسعلی، مکی زاده، وحید، جمالیه بسطامی، بهتاش (۱۳۸۸)، بررسی ارتباط کیفیت خدمت و وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری، فصلنامه چشم انداز مدیریت، شماره ۲۳، ص ۴۷-۲۹.
- حمیدی زاده، محمد رضا، غمخواری، سیده معصومه (۱۳۸۸)، شناسایی عوامل مؤثر بر مشتریان بر اساس مدل سازمانهای پاسخگوی سریع، فصلنامه پژوهشهای بازرگانی، شماره ۵۲، ص۲۱۰-۱۸۷.
- حیدرزاده، کامبیز، نجفی، کبری، حسینی، سید علی (۱۳۹۶)، تأثیر کیفیت خدمات گردشگری بر وفاداری به مقصد گردشگری با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی از مقصد گردشگری و رضایت گردشگران، مطالعات مدیریت گردشگری، سال دوازدهم، شماره ۴۰، ۱۵۳-۱۱۵.
- رحمانی نوروزآباد،سامان، رستمی نوروزآباد، مجتبی (۱۳۹۳)، بررسی رابطه مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری در شرکتهای تولیدی شهرستان سنندج، مجله مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره ی ۱۲، شماره ۳، ص ۴۸۱-۴۶۱.
- شاهوردیانی، شادی (۱۳۸۹)، طراحی ابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی مبتنی بر مدل سروکوال، مجله حسابداری مدیریت، سال سوم، شماره پنجم، ۹۵-۸۷.
- شیری،اردشیر،دهقانی سلطانی، مهدی، سلطانی بناوندی،اعظم،آزادی، یونس (۱۳۹۶)، تأثیر خدمت گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مورد مطالعه هتل پارس کرمان)، فصلنامه گردشگری و توسعه، سال ششم، شماره ۱۱، ۶۲-۳۹.
- عزیزی،شهریار،قنبرزاده میاندهی، رضا و فخارمنش، سینا (۱۳۹۱).ارزیابی تأثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برندهایهایپراستار. پژوهشهای مدیریت در ایران ،دوره شانزدهم، شماره چهارم، ۱۲۴-۱۰۵.
- فیض، داوود، طاهریان، حسین، زارعی، عظیم (۱۳۹۰)، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت هتلداری (مورد مطالعه هتلهای شهر مشهد)، کاوشهای بازرگانی، دوره سوم، شماره ششم، ۱۴۹-۱۲۳.
- قرهچه، منیژه، دابوئیان، منیره (۱۳۹۰)، وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، سال اول، شماره سوم، ۴۶-۲۷.
- مقیمی، سید محمد، رمضانی، مجید(۱۳۹۲)، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راه دان، تهران.
- مرادی، محسن، موسوی، محمد، علی مردانی، بهناز (۱۳۸۹)، مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه، پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه سابق)، سال۲۶، ۵۱-۳۱
- همتی نژاد، زهرا؛ همتی نژاد مهر، علی. (۱۳۹۳). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی گیلان بر اساس مدل سر کوال، مطالعات مبانی مدیریت در ورزش، سال اول، شماره سوم، ۲۸-۱۱.
- یحیی پور، مهدی، هاشمی، سید مناف (۱۳۹۰)، اصول و مبانی خدمات شهری در شهرداری، چاپ اول، انتشارات سازمان شهرداری و دهیاریهای کشور
- Abdul-Rahman, M. kamarulzaman, Y. (2012). The influence of relationship quality and switching costs on customer loyalty in the Malaysian hotel Industry. Procedia - social and behavioral ش VOI 62. P.P1023-1027.
- Adkins, S. (2005). Cause Related Marketing: Who Cares Wins. Butterworth Heinemann, Oxford, UK, 47(2), 51–76.
- Hsu, C., & CAI, L. (2009). Brand Knowledge, Trust and Loyalty-A Conceptual Model of Destination Branding. International CHRIE Conference, 1–8.
- Huang, M., CAI, F., Tsang, A.S.L. & Zhou, N. (2011). Making your online voice loud: the critical role of WOM information. European Journal of Marketing, 45(7/8), 1277-97.
- Jasinskas, E., Streimikiene, D., Svagzdiene, B., & Simanavicius, A. (2016). Impact of hotel service quality on the loyalty of customers. Economic Research Ekonomska Istrazivanja, 29(1): 559-572.
- Kim, S. & Lee, J. S. (2013). Is satisfaction enough to ensure reciprocity with upscale?
- Restaurants? The role of gratitude relative to satisfaction. Hospitality Management, 33: 118-128.
- Lai, L.K., & Hitchcock, M. (2016). A comparison of service quality attributes for stand-alone and resort-based luxury hotels in Macau: 3-Dimensional importance performance analysis. Journal of Tourism Management, 55(1), 139-159.
- Parasuraman, A., Zeithaml, V.A. and Berry, L. (1985). "A conceptual model of service quality and its implications for future research". Journal of Marketing, 40.pp .41-50.
|