عزیزی علویجه, افسانه, ضرابیان, فروزان. (1397). مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش‌آموزان پایه نهم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), 39-49. doi: 10.30486/jsre.2018.543718
افسانه عزیزی علویجه; فروزان ضرابیان. "مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش‌آموزان پایه نهم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 58, 1397, 39-49. doi: 10.30486/jsre.2018.543718
عزیزی علویجه, افسانه, ضرابیان, فروزان. (1397). 'مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش‌آموزان پایه نهم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(58), pp. 39-49. doi: 10.30486/jsre.2018.543718
عزیزی علویجه, افسانه, ضرابیان, فروزان. مطالعة تأثیر دو روش یاددهی - یادگیری ترکیبی (سنتی و تلفن همراه) و (سنتی و وبلاگ و تالار گفتگو) بر انگیزة پیشرفت دانش‌آموزان پایه نهم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 15(58): 39-49. doi: 10.30486/jsre.2018.543718


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب