شفیعی, هادی, صفرنیا, حسن, ملاحسینی, علی. (1397). بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(39), 8-34.
هادی شفیعی; حسن صفرنیا; علی ملاحسینی. "بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 39, 1397, 8-34.
شفیعی, هادی, صفرنیا, حسن, ملاحسینی, علی. (1397). 'بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(39), pp. 8-34.
شفیعی, هادی, صفرنیا, حسن, ملاحسینی, علی. بررسی تاثیر تبلیغات رسانه تلویزیونی بر قصد خرید مجدد مشتریان با میانجی گری متغییرهای رفتار شناختی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(39): 8-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب