عبدالوند, محمدعلی, ریحانی, ناهید, حیدر زاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1397). تأثیر گذاری ارزش های اجتماعی و مسئولیت پذیری شرکت ها در تولید وابستگی میان مصرف کنندگان و محصولات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(43), 35-58.
محمدعلی عبدالوند; ناهید ریحانی; کامبیز حیدر زاده هنزایی; محسن خون سیاوش. "تأثیر گذاری ارزش های اجتماعی و مسئولیت پذیری شرکت ها در تولید وابستگی میان مصرف کنندگان و محصولات". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 43, 1397, 35-58.
عبدالوند, محمدعلی, ریحانی, ناهید, حیدر زاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. (1397). 'تأثیر گذاری ارزش های اجتماعی و مسئولیت پذیری شرکت ها در تولید وابستگی میان مصرف کنندگان و محصولات', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(43), pp. 35-58.
عبدالوند, محمدعلی, ریحانی, ناهید, حیدر زاده هنزایی, کامبیز, خون سیاوش, محسن. تأثیر گذاری ارزش های اجتماعی و مسئولیت پذیری شرکت ها در تولید وابستگی میان مصرف کنندگان و محصولات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 12(43): 35-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب