تقی زاده, عباس, حاتمی, جواد, قاسمی, مریم. (1397). بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطاف‌پذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربست‌سازی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(59), 131-150. doi: 10.30486/jsre.2018.545163
عباس تقی زاده; جواد حاتمی; مریم قاسمی. "بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطاف‌پذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربست‌سازی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 59, 1397, 131-150. doi: 10.30486/jsre.2018.545163
تقی زاده, عباس, حاتمی, جواد, قاسمی, مریم. (1397). 'بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطاف‌پذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربست‌سازی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(59), pp. 131-150. doi: 10.30486/jsre.2018.545163
تقی زاده, عباس, حاتمی, جواد, قاسمی, مریم. بررسی کیفی اصول حاکم بر طراحی آموزشی مبتنی بر نظریة انعطاف‌پذیری شناختی در ترکیب با راهبردهای داربست‌سازی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 15(59): 131-150. doi: 10.30486/jsre.2018.545163


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب