رحیمی پور, طاهره, غضنفری, فیروزه, قدم پور, عزت اله. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(4), 124-136. doi: 10.30486/jsrp.2018.545644
طاهره رحیمی پور; فیروزه غضنفری; عزت اله قدم پور. "اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19, 4, 1397, 124-136. doi: 10.30486/jsrp.2018.545644
رحیمی پور, طاهره, غضنفری, فیروزه, قدم پور, عزت اله. (1397). 'اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(4), pp. 124-136. doi: 10.30486/jsrp.2018.545644
رحیمی پور, طاهره, غضنفری, فیروزه, قدم پور, عزت اله. اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 19(4): 124-136. doi: 10.30486/jsrp.2018.545644


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب