خانجانی, زینب, صالحی‌اقدم, خدیجه, عافی, الهه. (1397). اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیش‌فعالی و اختلالات یادگیری بدون بیش‌فعالی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), 29-44.
زینب خانجانی; خدیجه صالحی‌اقدم; الهه عافی. "اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیش‌فعالی و اختلالات یادگیری بدون بیش‌فعالی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 43, 1397, 29-44.
خانجانی, زینب, صالحی‌اقدم, خدیجه, عافی, الهه. (1397). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیش‌فعالی و اختلالات یادگیری بدون بیش‌فعالی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), pp. 29-44.
خانجانی, زینب, صالحی‌اقدم, خدیجه, عافی, الهه. اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیش‌فعالی و اختلالات یادگیری بدون بیش‌فعالی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 11(43): 29-44.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب