| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,575,840 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,274,782 |
A Comparative Study on the Effect of the Formative Use of Confidence-Based Scoring and Conventional Scoring on Iranian EFL Learners’ Grammar Improvement | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| مقاله 3، دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 55-78 اصل مقاله (988.36 K) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Firooz Sadighi1؛ Mohammad Sadegh Bagheri1؛ Masoomeh Salehi* 2 | ||
| 1English Department, Faculty of Humanities Islamic Azad University, Shiraz Branch | ||
| 2Department of English Language Islamic Azad University, Shiraz Branch | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 233 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 241 |
||