محمدی, مرتضی, زارعی, محسن. (1397). رابطه ارزش ویژه برند مبتنی بر دیدگاه مالی، مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد در شرکت های صنایع غذایی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(4), 161-170.
مرتضی محمدی; محسن زارعی. "رابطه ارزش ویژه برند مبتنی بر دیدگاه مالی، مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد در شرکت های صنایع غذایی ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 4, 1397, 161-170.
محمدی, مرتضی, زارعی, محسن. (1397). 'رابطه ارزش ویژه برند مبتنی بر دیدگاه مالی، مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد در شرکت های صنایع غذایی ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(4), pp. 161-170.
محمدی, مرتضی, زارعی, محسن. رابطه ارزش ویژه برند مبتنی بر دیدگاه مالی، مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد در شرکت های صنایع غذایی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(4): 161-170.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب