| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,573,167 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,273,471 |
An Analytic Generalization of the Path Model of Teacher Cognition: Evidence from a Case Study on the Teachers’ Beliefs and Practices | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| مقاله 4، دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 79-101 اصل مقاله (1.11 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسنده | ||
| Mohammad Tamimy* | ||
| Alborz University, Qazvi, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 234 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 229 |
||