Bemani Naeini, Ma’ssoumeh, Adni, Zahra. (1396). The Impact of Explicit vs. Implicit Instruction on Pronunciation Intelligibility among Iranian EFL Learners. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(2), 103-123.
Ma’ssoumeh Bemani Naeini; Zahra Adni. "The Impact of Explicit vs. Implicit Instruction on Pronunciation Intelligibility among Iranian EFL Learners". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 2, 1396, 103-123.
Bemani Naeini, Ma’ssoumeh, Adni, Zahra. (1396). 'The Impact of Explicit vs. Implicit Instruction on Pronunciation Intelligibility among Iranian EFL Learners', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(2), pp. 103-123.
Bemani Naeini, Ma’ssoumeh, Adni, Zahra. The Impact of Explicit vs. Implicit Instruction on Pronunciation Intelligibility among Iranian EFL Learners. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 6(2): 103-123.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب