| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,604,112 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,288,044 |
The Impact of Explicit vs. Implicit Instruction on Pronunciation Intelligibility among Iranian EFL Learners | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| مقاله 5، دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 103-123 اصل مقاله (334.16 K) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Ma’ssoumeh Bemani Naeini* ؛ Zahra Adni | ||
| Department of English Language Mashhad Branch, Islamic Azad University Mashhad, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 229 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 996 |
||