| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,571,431 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,272,653 |
Heterogeneous Test-takers, Homogeneous Test Construct! Foundations of L2 Assessment Revisited: A Study of Cognition-related Assessment | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| مقاله 6، دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 125-147 اصل مقاله (1.4 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Behzad Nasirpour* 1؛ Mohammad Sadegh Bagheri2؛ Mortaza Yamini3 | ||
| 1Department of English Language Teaching Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran | ||
| 2Mohammad Sadegh Bagheri Department of English Language, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
| 3Zand Institute of Higher Education Shiraz, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 188 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 135 |
||