تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,800,512 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,843,315 |
Heterogeneous Test-takers, Homogeneous Test Construct! Foundations of L2 Assessment Revisited: A Study of Cognition-related Assessment | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
مقاله 6، دوره 6، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 125-147 اصل مقاله (1.4 M) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Behzad Nasirpour* 1؛ Mohammad Sadegh Bagheri2؛ Mortaza Yamini3 | ||
1Department of English Language Teaching Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran | ||
2Mohammad Sadegh Bagheri Department of English Language, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
3Zand Institute of Higher Education Shiraz, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 183 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 126 |