تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,800,502 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,843,308 |
رابطه ادراک از مدیریت دانش بر میزان مصرف کالاهای فرهنگی در میان معلمان دوره دوم دبیرستان شهرستان فریدن | ||
علوم اجتماعی | ||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1397 | ||
نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
نویسندگان | ||
سعید شریفی1؛ علی رشیدپور1؛ مریم سپیانی* 2 | ||
1استادیار گروه مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) | ||
2دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان | ||
چکیده | ||
این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین مدیریت دانش و مصرف کالاهای فرهنگی در میان معلمان و مربیان آموزشی دبیرستانهای فریدن به صورت پیمایشی در سال 1397 انجام گرفته است. از جامعه آماری 155 نفره این پژوهش به کمک جدول حجم نمونه مورگان 105 نفر برای تحلیل انتخاب شدند و نتایج گویای وجود رابطه معنادار بین دو متغیر اصلی پژوهش در دو بعد بررسی رابطه دو متغیره و در بعد مدلسازی معادله ساختاری هستند. به نحوی که هر دو ضریب به دست آمده مثبت و معنادار است. به عبارت بهتر میزان مدیریت دانش افراد تاثیر مثبت و معناداری بر میزان مصرف کالاهای فرهنگی آنان دارد. | ||
کلیدواژهها | ||
مدیریت دانش؛ مصرف کالاهای فرهنگی؛ خلق دانش؛ تسهیم دانش؛ بکارگیری دانش و ذخیره سازی دانش | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 413 |