نیکبخت, محمدرضا, قاسمی, علی. (1397). تأثیر توانایی مدیریت بر رقابت در بازار محصول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(40), 137-146.
محمدرضا نیکبخت; علی قاسمی. "تأثیر توانایی مدیریت بر رقابت در بازار محصول". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 40, 1397, 137-146.
نیکبخت, محمدرضا, قاسمی, علی. (1397). 'تأثیر توانایی مدیریت بر رقابت در بازار محصول', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(40), pp. 137-146.
نیکبخت, محمدرضا, قاسمی, علی. تأثیر توانایی مدیریت بر رقابت در بازار محصول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(40): 137-146.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب