ابراهیمی, سید کاظم, بهرامی نسب, علی, پروانه, صدیقه. (1397). تأثیر رقابت در بازار محصول بر ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(40), 171-186.
سید کاظم ابراهیمی; علی بهرامی نسب; صدیقه پروانه. "تأثیر رقابت در بازار محصول بر ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 40, 1397, 171-186.
ابراهیمی, سید کاظم, بهرامی نسب, علی, پروانه, صدیقه. (1397). 'تأثیر رقابت در بازار محصول بر ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(40), pp. 171-186.
ابراهیمی, سید کاظم, بهرامی نسب, علی, پروانه, صدیقه. تأثیر رقابت در بازار محصول بر ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(40): 171-186.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب