سبحانی نژاد, مهدی, نجفی, حسن, احمدآبادی آرانی, نجمه, عبداله یار, علی. (1398). دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(60), 1-19. doi: 10.30486/jsre.2019.546258
مهدی سبحانی نژاد; حسن نجفی; نجمه احمدآبادی آرانی; علی عبداله یار. "دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 60, 1398, 1-19. doi: 10.30486/jsre.2019.546258
سبحانی نژاد, مهدی, نجفی, حسن, احمدآبادی آرانی, نجمه, عبداله یار, علی. (1398). 'دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(60), pp. 1-19. doi: 10.30486/jsre.2019.546258
سبحانی نژاد, مهدی, نجفی, حسن, احمدآبادی آرانی, نجمه, عبداله یار, علی. دلالت‌های برنامه درسی چندفرهنگی میشل فوکو و هنری ژیرو بر اصلاح و بازطراحی برنامه درسی دوره ابتدایی ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 16(60): 1-19. doi: 10.30486/jsre.2019.546258


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب