Mohammad Zamani, Parisa, Vahid Dastjerdi, Hossein. (1393). Translation of English Brand Names into Persian: Type of translation and font size in focus. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(8), 43-53.
Parisa Mohammad Zamani; Hossein Vahid Dastjerdi. "Translation of English Brand Names into Persian: Type of translation and font size in focus". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 8, 1393, 43-53.
Mohammad Zamani, Parisa, Vahid Dastjerdi, Hossein. (1393). 'Translation of English Brand Names into Persian: Type of translation and font size in focus', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(8), pp. 43-53.
Mohammad Zamani, Parisa, Vahid Dastjerdi, Hossein. Translation of English Brand Names into Persian: Type of translation and font size in focus. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 2(8): 43-53.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب