Zahedi, Zahra, Tabatabaei, Omid. (1394). The Effect of Blended Teaching on Reading Strategy Use by Iranian EFL Learners. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), 25-38.
Zahra Zahedi; Omid Tabatabaei. "The Effect of Blended Teaching on Reading Strategy Use by Iranian EFL Learners". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 11, 1394, 25-38.
Zahedi, Zahra, Tabatabaei, Omid. (1394). 'The Effect of Blended Teaching on Reading Strategy Use by Iranian EFL Learners', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(11), pp. 25-38.
Zahedi, Zahra, Tabatabaei, Omid. The Effect of Blended Teaching on Reading Strategy Use by Iranian EFL Learners. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 3(11): 25-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب