Khanzadi, Fatemeh, Ohadi, Fereydoun. (1395). Specifying the Saturation Point of Advertising Budget Using Ideal Planning Model. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 43-50.
Fatemeh Khanzadi; Fereydoun Ohadi. "Specifying the Saturation Point of Advertising Budget Using Ideal Planning Model". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1395, 43-50.
Khanzadi, Fatemeh, Ohadi, Fereydoun. (1395). 'Specifying the Saturation Point of Advertising Budget Using Ideal Planning Model', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 43-50.
Khanzadi, Fatemeh, Ohadi, Fereydoun. Specifying the Saturation Point of Advertising Budget Using Ideal Planning Model. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 1(2): 43-50.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب