فرجی, نسیم, کریمی ثانی, پرویز. (1395). تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(3), 13-27.
نسیم فرجی; پرویز کریمی ثانی. "تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 3, 1395, 13-27.
فرجی, نسیم, کریمی ثانی, پرویز. (1395). 'تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(3), pp. 13-27.
فرجی, نسیم, کریمی ثانی, پرویز. تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 7(3): 13-27.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب