رهنما, اکبر, علی فت, ایوب, امیدی, محمود. (1396). تعیین نقش ابعاد و مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی پسر از دیدگاه معلمان شهرستان آبدانان در سال 94-93. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), 95-108.
اکبر رهنما; ایوب علی فت; محمود امیدی. "تعیین نقش ابعاد و مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی پسر از دیدگاه معلمان شهرستان آبدانان در سال 94-93". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 1, 1396, 95-108.
رهنما, اکبر, علی فت, ایوب, امیدی, محمود. (1396). 'تعیین نقش ابعاد و مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی پسر از دیدگاه معلمان شهرستان آبدانان در سال 94-93', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), pp. 95-108.
رهنما, اکبر, علی فت, ایوب, امیدی, محمود. تعیین نقش ابعاد و مؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ابتدایی پسر از دیدگاه معلمان شهرستان آبدانان در سال 94-93. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 8(1): 95-108.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب