بهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1396). بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(23), 25-40.
جعفر بهاری; بنفشه فراهانی; شهلا بهاری; مرجان بذله; حامد بهاری. "بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های شهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 23, 1396, 25-40.
بهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1396). 'بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های شهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(23), pp. 25-40.
بهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. بررسی نقش واسط رضایت مشتری در تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل‌های شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 6(23): 25-40.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب