Roostaie Zanyani, Azam, Mir, Farzaneh. (1396). The Role of Self-Regulatory Approach in Iranian Learners' Lexical Segmentation: The case of authentic materials. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(18), 53-68.
Azam Roostaie Zanyani; Farzaneh Mir. "The Role of Self-Regulatory Approach in Iranian Learners' Lexical Segmentation: The case of authentic materials". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 18, 1396, 53-68.
Roostaie Zanyani, Azam, Mir, Farzaneh. (1396). 'The Role of Self-Regulatory Approach in Iranian Learners' Lexical Segmentation: The case of authentic materials', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(18), pp. 53-68.
Roostaie Zanyani, Azam, Mir, Farzaneh. The Role of Self-Regulatory Approach in Iranian Learners' Lexical Segmentation: The case of authentic materials. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 5(18): 53-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب