Ehsanifar, Mohammad, Ehtesham Rasi, Reza. (1396). An Approach to Improve Customer Satisfaction in Logistics: the Case of HEPCO. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 49-66.
Mohammad Ehsanifar; Reza Ehtesham Rasi. "An Approach to Improve Customer Satisfaction in Logistics: the Case of HEPCO". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1396, 49-66.
Ehsanifar, Mohammad, Ehtesham Rasi, Reza. (1396). 'An Approach to Improve Customer Satisfaction in Logistics: the Case of HEPCO', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 49-66.
Ehsanifar, Mohammad, Ehtesham Rasi, Reza. An Approach to Improve Customer Satisfaction in Logistics: the Case of HEPCO. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(2): 49-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب