بهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1396). تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(24), 21-36.
جعفر بهاری; بنفشه فراهانی; شهلا بهاری; مرجان بذله; حامد بهاری. "تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 24, 1396, 21-36.
بهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. (1396). 'تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(24), pp. 21-36.
بهاری, جعفر, فراهانی, بنفشه, بهاری, شهلا, بذله, مرجان, بهاری, حامد. تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 6(24): 21-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب