mollaei, manizheh, Mohaghar, Ali, Asgharizadeh, Ezatollah. (1396). The effect of external service quality on customer’s loyalty in hotel’s industry supply chain (Case Study: Parsian Hotels). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 25-36.
manizheh mollaei; Ali Mohaghar; Ezatollah Asgharizadeh. "The effect of external service quality on customer’s loyalty in hotel’s industry supply chain (Case Study: Parsian Hotels)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1396, 25-36.
mollaei, manizheh, Mohaghar, Ali, Asgharizadeh, Ezatollah. (1396). 'The effect of external service quality on customer’s loyalty in hotel’s industry supply chain (Case Study: Parsian Hotels)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 25-36.
mollaei, manizheh, Mohaghar, Ali, Asgharizadeh, Ezatollah. The effect of external service quality on customer’s loyalty in hotel’s industry supply chain (Case Study: Parsian Hotels). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(3): 25-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب