| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,555,884 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,266,335 |
تأثیر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری درس ریاضی | ||
| فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی | ||
| مقاله 2، دوره 1، شماره 1، مهر 1389، صفحه 23-38 اصل مقاله (286.16 K) | ||
| نوع مقاله: مقاله پژوهشی | ||
| نویسندگان | ||
| فرشیده ضامنی* ؛ سحر کاردان | ||
| چکیده | ||
| این پژوهش با هدف بررسی به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری درس ریاضی و ارائه راهکارهایی جهت توسعه آن در شهرستان محمودآباد در سال تحصیلی 88-1387 انجام شد. روش پژوهش، پیمایشی و جامعه آماری آن متشکل از کلیه معلمان ریاضی شاغل به تدریس در شهرستان محمودآباد به تعداد 171 نفر بود. حجم نمونه، متناسب با جدول کرجسی و مورگان 88 نفر تعیین شد که به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. دادهها با استفاده از پرسشنامهی محقق ساختهی بسته پاسخ، جمع آوری و اطلاعات حاصل با استفاده از آزمون t تحلیل شد. نتایج نشان داد که کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در تغییر نگرش، تثبیت و پایداری مطالب درسی، مهارت استدلال و قدرت خلاقیت و در نهایت یادگیری فعال درس ریاضی تأثیر دارد. | ||
| کلیدواژهها | ||
| فن آوری اطلاعات و ارتباطات؛ درس ریاضی؛ یادگیری | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 3,400 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 8,990 |
||