Parsa Kord Asiabi, Tannane, Tavoli, Reza. (1394). A Review of Different Data Mining Techniques in Customer Segmentation. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3), 51-63.
Tannane Parsa Kord Asiabi; Reza Tavoli. "A Review of Different Data Mining Techniques in Customer Segmentation". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 3, 1394, 51-63.
Parsa Kord Asiabi, Tannane, Tavoli, Reza. (1394). 'A Review of Different Data Mining Techniques in Customer Segmentation', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3), pp. 51-63.
Parsa Kord Asiabi, Tannane, Tavoli, Reza. A Review of Different Data Mining Techniques in Customer Segmentation. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1394; 6(3): 51-63.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب