محرابی, سهیلا, زمانی, بی بی عشرت, رشید, سید باقر. (1395). شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3 (پیاپی 23)), 41-66.
سهیلا محرابی; بی بی عشرت زمانی; سید باقر رشید. "شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 3 (پیاپی 23), 1395, 41-66.
محرابی, سهیلا, زمانی, بی بی عشرت, رشید, سید باقر. (1395). 'شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(3 (پیاپی 23)), pp. 41-66.
محرابی, سهیلا, زمانی, بی بی عشرت, رشید, سید باقر. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 6(3 (پیاپی 23)): 41-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب