سلماسی, رسول, فیضی, جعفر صادق. (1395). بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), 39-52.
رسول سلماسی; جعفر صادق فیضی. "بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 4, 1395, 39-52.
سلماسی, رسول, فیضی, جعفر صادق. (1395). 'بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), pp. 39-52.
سلماسی, رسول, فیضی, جعفر صادق. بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 1(4): 39-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب