- · آذر، عادل و مومنی، منصور. (1388)، آمار و کاربرد آن در مدیریت؛ جلد دوم تحلیل آماری، تهران، انتشارات سمت.
- · انصاری، منوچهر و نصابی، وحیدرضا. (1392). ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند. فصلنامه چشمانداز مدیریت بازرگانی. 14: 37-51.
- · بهنام، محسن.، مدیری، ماهرخ و هاشمی، سیده زهرا. (1394). تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده در خدمات ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی. 31: 85-104.
- · بیکزاد، جعفر.، یاوری، علی و فرخی، سیامک. (1395). بررسی تأثیر عشق به برند، شخصیت برند و وفاداری مصرفکننده به برند سبز بر تبلیغات دهان به دهان. کنفرانس جهانی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم انسانی در آغاز هزاره سوم. 30: 1-15.
- · خداداد حسینی، سید حمید و رضوانی، مهران. (1391). مدیریت جامع برند؛ مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- · رحیم نیا، فریبرز و فاطمی، سیده زهرا. (1391). بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتلهای 5 ستاره مشهد. مدیریت بازرگانی. 4: 1-20.
- · شعبان دوست، مازیار. (1394). بررسی تبلیغات دهان به دهان بر خرید خودرو (مطالعه موردی: خودروی پژو پارس)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
- · قره بیگلو، حسین.، آبچر، بهجت و یاوری، علی (1394). ارزیابی تأثیر واسطهای وفاداری به برند روی شکلگیری ارزش ویژه برند صنایع لبنی. کنفرانس بینالمللی آینده پژوهی، مدیریت و کارآفرینی. 1-11.
- · گیلانینیا، شهرام و موسویان، جواد. (1389). تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی. فصلنامه مدیریت صنعتی 5 (14): 103-122.
- · محمدی، رزگار.، خبیری، محمد و براری، مجتبی. (1392). مزایای ایجاد ارتباط با مشتری و تأثیر آن بر ارتباط دهان به دهان مثبت (مورد مطالعه: مشتریان استخرهای شهر تهران). مطالعات مدیریت ورزشی، شماره(19): 205-220.
- · یاوری، علی. (1395). بررسی تأثیر استفاده از استراتژی بازاریابی سبز بر ترجیح مشتریان در انتخاب و خرید نام و نشان تجاری و وفاداری مصرف کننده به برند محصولات خانگی در استان آذربایجان شرقی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی عجبشیر.
- Herold, K. (2015). Impact of Word-of-Mouth on consumer decision-making: An information processing perspective in the context of a high-involvement service. ActaUniversitatisLappeenrantaensis.
- Ismail, Z., Masood, S., &Tawab, Z. M. (2012). Factors affecting consumer preference of international brands over local brands.In 2nd International Conference on Social Science and Humanity IPEDR (Vol. 31).
- Kim, K. H., Kim, K. S., Kim, D. Y., Kim, J. H., & Kang, S. H. (2008). Brand equity in hospital marketing. Journal of business research, 61(1), 75-82.
- Nguyen, T. H., & Gizaw, A. (2014). Factors that influence consumer purchasing decisions of Private Label Food Products.School of Business, Society and Engineering.Diaksesmelalui http://www.diva-portal. Org/smash/get/diva2, 705384.
- Severi, E., & Ling, K. C. (2013). The mediating effects of brand association, brand loyalty, brand image and perceived quality on brand equity. Asian Social Science, 9(3), 125.
- Shimp, T. A., & Andrews, J. C. (2012). Advertising promotion and other aspects of integrated marketing communications. Cengage Learning.
- Sweeney, J. C., Soutar, G. N., & Mazzarol, T. (2008). Factors influencing word of mouth effectiveness: receiver perspectives. European Journal of Marketing, 42(3/4), 344-364.
- Silverman, G. (2011). Secrets of word-of-mouth marketing: how to trigger exponential sales through runaway word of mouth. AMACOM Div American Mgmt Assn.
- v. Wangenheim, F., & Bayón, T. (2004). The effect of word of mouth on services switching: Measurement and moderating variables. European Journal of Marketing, 38(9/10), 1173-1185.
|