فرخی, سیامک, یاوری, علی, بیک زاد, جعفر. (1396). تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(5), 68-77.
سیامک فرخی; علی یاوری; جعفر بیک زاد. "تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 5, 1396, 68-77.
فرخی, سیامک, یاوری, علی, بیک زاد, جعفر. (1396). 'تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(5), pp. 68-77.
فرخی, سیامک, یاوری, علی, بیک زاد, جعفر. تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(5): 68-77.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب