تقی زاده, محمد. (1396). ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), 63-77.
محمد تقی زاده. "ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 6, 1396, 63-77.
تقی زاده, محمد. (1396). 'ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(6), pp. 63-77.
تقی زاده, محمد. ارزیابی تأثیر توانمندی بازاریابی بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی توان سازمانی: (مطالعه موردی شرکت مارال صنعت ارومیه). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(6): 63-77.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب