حشمتی فر, لیلا, جزینی, شادی, زمانی, بی بی عشرت. (1396). تأثیر اثربخشی کاربست تخته‌های هوشمند بر عناصر برنامه‌درسی مبتنی بر الگوی پذیرش فناوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(2 (پیاپی 30)), 87-106.
لیلا حشمتی فر; شادی جزینی; بی بی عشرت زمانی. "تأثیر اثربخشی کاربست تخته‌های هوشمند بر عناصر برنامه‌درسی مبتنی بر الگوی پذیرش فناوری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 2 (پیاپی 30), 1396, 87-106.
حشمتی فر, لیلا, جزینی, شادی, زمانی, بی بی عشرت. (1396). 'تأثیر اثربخشی کاربست تخته‌های هوشمند بر عناصر برنامه‌درسی مبتنی بر الگوی پذیرش فناوری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(2 (پیاپی 30)), pp. 87-106.
حشمتی فر, لیلا, جزینی, شادی, زمانی, بی بی عشرت. تأثیر اثربخشی کاربست تخته‌های هوشمند بر عناصر برنامه‌درسی مبتنی بر الگوی پذیرش فناوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 8(2 (پیاپی 30)): 87-106.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب