قاسمی میرزایی, مهدی, موسی خانی, مرتضی. (1397). عوامل موثر بر ارزش ویژه برند دانشگاه ( مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(35), 13-24.
مهدی قاسمی میرزایی; مرتضی موسی خانی. "عوامل موثر بر ارزش ویژه برند دانشگاه ( مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی قزوین )". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 35, 1397, 13-24.
قاسمی میرزایی, مهدی, موسی خانی, مرتضی. (1397). 'عوامل موثر بر ارزش ویژه برند دانشگاه ( مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی قزوین )', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(35), pp. 13-24.
قاسمی میرزایی, مهدی, موسی خانی, مرتضی. عوامل موثر بر ارزش ویژه برند دانشگاه ( مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(35): 13-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب