سلیمانی شیجانی, سجاد, دل افروز, نرگس. (1397). تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(35), 57-65.
سجاد سلیمانی شیجانی; نرگس دل افروز. "تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 35, 1397, 57-65.
سلیمانی شیجانی, سجاد, دل افروز, نرگس. (1397). 'تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(35), pp. 57-65.
سلیمانی شیجانی, سجاد, دل افروز, نرگس. تعامل تأثیر میزان شکست خدمات و اقدام به شکایت مشتری بر اعتبار برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(35): 57-65.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب