کوهی, عباس, صبوری, محمد صادق, سمیعی, روح الله. (1398). ارائه مدل مدیریت دانش سازمانی در جهت رضایتمندی مشتریان و افزایش سهم بازار با رویکرد فرآیند گرا در بانک صادرات استان گلستان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(2), 117-148.
عباس کوهی; محمد صادق صبوری; روح الله سمیعی. "ارائه مدل مدیریت دانش سازمانی در جهت رضایتمندی مشتریان و افزایش سهم بازار با رویکرد فرآیند گرا در بانک صادرات استان گلستان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 2, 1398, 117-148.
کوهی, عباس, صبوری, محمد صادق, سمیعی, روح الله. (1398). 'ارائه مدل مدیریت دانش سازمانی در جهت رضایتمندی مشتریان و افزایش سهم بازار با رویکرد فرآیند گرا در بانک صادرات استان گلستان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(2), pp. 117-148.
کوهی, عباس, صبوری, محمد صادق, سمیعی, روح الله. ارائه مدل مدیریت دانش سازمانی در جهت رضایتمندی مشتریان و افزایش سهم بازار با رویکرد فرآیند گرا در بانک صادرات استان گلستان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(2): 117-148.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب