رحمتی غفرانی, یلدا, دل افروز, نرگس, شعبانی, میترا. (1398). تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(41), 51-79.
یلدا رحمتی غفرانی; نرگس دل افروز; میترا شعبانی. "تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 41, 1398, 51-79.
رحمتی غفرانی, یلدا, دل افروز, نرگس, شعبانی, میترا. (1398). 'تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(41), pp. 51-79.
رحمتی غفرانی, یلدا, دل افروز, نرگس, شعبانی, میترا. تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(41): 51-79.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب