رنجبریان, بهرام, غفاری, محمد. (1393). شناسایی ابعاد ارزش ویژه برند مقصد گردشگری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1), 21-34.
بهرام رنجبریان; محمد غفاری. "شناسایی ابعاد ارزش ویژه برند مقصد گردشگری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 1, 1393, 21-34.
رنجبریان, بهرام, غفاری, محمد. (1393). 'شناسایی ابعاد ارزش ویژه برند مقصد گردشگری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(1), pp. 21-34.
رنجبریان, بهرام, غفاری, محمد. شناسایی ابعاد ارزش ویژه برند مقصد گردشگری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 7(1): 21-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب