- ابراهیمپور، حبیب و روشندل، طاهر. 1390. بررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف (مطالعه موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل). مدیریت بازرگانی، 8: 22-1.
- ایمانی خوشخو، محمدحسین و جاودانه، علی. 1390. میزان رضایت گردشگران اروپایی از تجربه سفر به ایران. فصلنامه گردشگری و توسعه، 1: 17-30.
- بیات، روح الله؛ فضلی، صفر و مرندی، مهسا. 1392. بررسی عوامل مؤثر بر تصویر برند مقصد گردشگری و تأثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر قزوین). دو فصلنامه مطالعات گردشگری، 3: 138-122.
- جمینی، داود و جمشیدی، علیرضا. 1391. شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای مؤثر بر سطح رضایت گردشگران (مطالعه موردی: بازارچه مرزی شهرستان جوانرود). دو فصلنامه مطالعات گردشگری، 2: 200-181.
- حسینی، سارا. 1393. بررسی ماندگار گردشگران در شهرهای زیارتی(شهر مشهد). پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور ساری.
- رسولی، محمود؛ احمدی، رضا و رضایی، محمد. 1396. نقش زیرساختهای محیطی در تأمین رضایتمندی گردشگران سلامت. همایش گردشگری زیارت. دانشگاه علوم پزشکی مشهد. 86 صفحه.
- رهنما، محمد رحیم و حسینی غفاری، طاهره؛ اشنویی، امیر و روستا، مجتبی. 1391. میزان رضایتمندی گردشگران داخلی شهر مشهد در رابطه با کیفیت خدمات هتلداری دو فصلنامه مطالعات گردشگری، 2: 89-68.
- رهنمایی، محمدتقی؛ فرهودی، رحمت الله؛ دیتمان، آندریاس و قدمی، مصطفی. 1387. بررسی ظرفیت تحمل حوزه مقصد گردشگری با تأکید بر جامعه میزبان (نمونه مورد مطالعه شهر کلاردشت). پژوهشهای جغرافیای انسانی، 66: 17-33.
- سلطانی، سحر و شاهنوشی، ناصر. 1391. اولویتبندی جاذبههای گردشگری عمده شهرستان مشهد از منظر گردشگران داخلی. مطالعات گردشگری، 1: 5-17.
- شعبانی فرد، محمد؛ پوراحمد، احمد؛ حسینی، علی و رشیدی، مصطفی. 1388. بررسی سنجش ظرفیت پذیرش گردشگری شهری و مدلسازی شهرهای گردشگری پایدار از بعد کالبدی. تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی، 14: 47-74.
- شیرخدایی، میثم؛ علیزاده ثانی، محسن و آملی دیوا، فهیمه. 1395. بررسی تأثیر تصویر مقصد بر رضایت و مقاصد رفتاری در گردشگری سلامت(مورد مطالعه: آبگرم معدنی لاویج). برنامهریزی و توسعه گردشگری، 17: 128-145.
- صابریفر، رستم. 1395. بررسی تأثیر رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری در پایداری محیط زیست شهری. دوفصلنامه بوم شناسی شهری، 14: 11-24.
- صابریفر، رستم؛ شکری، هومر و محمدنژاد، محمد. 1393. توسعه پایدار شهری(مدیریت، برنامهریزی و سیاستگذاری). انتشارات مهر دانش. مشهد. 194 صفحه.
- فیروزآبادی، امیر و ایمانی جاجرمی، حسین. 1391. وضعیت رضایت روستاییان و عوامل مرتبط با آن از عملکردهای دهیاری (مطالعه موردی: روستاهای استان قزوین). پژوهشهای روستایی، 1: 91-61.
- قدمی، مصطفی. 1390. ارزیابی و تدوین استراتژی مقصد در چارچوب توسعه پایدار گردشگری، نمونه مورد مطالعه: کلانشهر مشهد. مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، 9: 82-59.
- قلیپور سلیمانی، علی و رشیدی، فرزاد. 1387. عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران. کنفرانس بینالمللی فرصتهای سرمایهگذاری در صنعت گردشگری سلامت. جزیره کیش. 188 صفحه.
- نورالهی قراخیلی، محمود. 1383. تأثیر حضور گردشگران مذهبی بر تحولات کالبدی بافت قدیم شهر مشهد. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی.
- نوغانی، محسن؛ قهرمان، آرش و عفتی، سمیه.1391: عوامل مؤثر در رضایت گردشگران از سفر به مشهد (مطالعه مورد: خانواده های بنیاد شهید). دو فصلنامه مطالعات گردشگری، 2: 116-136.
- الوانی، مهدی و هاشمیان، محمدحسین. 1388. اجزا و ارزیابی سیاستها در سازمانهای دولتی با بهرهگیری از الگوی مدیریت متوازن سیاستها. اندیشه مدیریت، 1: 5-34.
- Asubonteng, P., MacCleary and Swan, J.E. 1996. Serqual Revisited: A Critical Review of Service Quality. Journal of Services Marketing, No. 7: 421-435
- Berry L, Zeithaml VA, Parasuraman A. 1988 SERVQUAL: A Multi-Item Scale for Measuring Customer Perceptions of Service. J Retal, No. 64: 12-20.
- Brono, Frank. 1995. Explanatory Dictionary in Phycology, Tarhe No, Theran. 231 p.
- Chi, G. (2005). A Study of Developing Destination Loyalty Model, Doctoral dissertation, Oklahoma state university
- Choi, S. Hwan. 2003. Measurement of Sustainable Development progress for Managing Community Tourism. Dissertation for PHD, Texas A & M University. 199 p.
- Cuc, Sunhilde. 2010. A Managerial approach of customer satisfaction drivers in the Clothing industry. Management & Marketing, No. 2: 334-342.
- Eagles, P.F.J. 2016. The travel motivations of Canadian ecotourists. Journal of Travel Research, No. 2: 3-7.
- Heckman, R. and Guskey, A. 2009. Customer satisfaction with electronic service. International Journal of Electric Commerce, No. 4: 73-104.
- Huang, R., & Sarigöllü, E. 2008. Assessing satisfaction with core and secondary attributes. Journal of Business Research, No. 9: 942-949.
- Inskeep, E. 1994. National and regional tourism planning: methodologies and case studies. Routledge, London. 132 p.
- Jankingthong, M. and Gonejanart, P. 2012. The relationships of factors affecting post- purchase behavioral intentions in tourism sector. Silpakorn University Journal of Social Sciences, Humanities and Arts, No. 12: 72- 90.
- Mat som, A., Marzuki, A., Yousefi, M. and Abukhalifeh, A. 2010. Factors influencing visitors revisit behavioral intentions: A case study of Sabah. Malaysia, International Journal of Marketing Studies, No. 4: 39- 50.
- Meng, Sh. M., Liang, G. Sh. and Yang, Sh. H. 2011. The relationships of cruise image, perceived value, satisfaction and post- purchase behavioral intention on Taiwanese tourists. African Journal of Business Management, No. 5: 19- 29.
- Neal, J. and Gursory, D. 2008. A multifaceted analysis of tourism satisfaction. Journal of Travel Research, No. 47: 53- 62.
- Neal, J., Gursoy, D. 2008. A multifaceted analysis of tourism satisfaction. Journal of Travel Research, No. 47: 53-62.
- Penny Wan, Yim King & Li, Xiangping. 2013. Sustainability of Tourism Development in Macao, China. International Journal of Tourism Research, No. 15: 52–65.
- Rezai, K., Shekari, A. 2007. The Presentation a Causal Model on Customer Oriented Base on the EFQM Model. Journal of Faculty of Engineering, No. 40 : 537-523.
- Song, H. and Li, G. 2018. Tourism demand modeling and forecasting: a review of recent researches. School of management, tourism research. Surrey. 178 p.
- Truong, T. H., & Foster, D. 2006. Using HOLSAT to evaluate tourist satisfaction at destinations: The case of Australian holidaymakers in Vietnam. Tourism management, No. 27: 842-855.
- Wirtz, J., Mattila, A. 2001. Exploring the Role of Perceived Performance Measures and Needs-Congruency in the Consumer Satisfaction Preocee. Journal of Consumer Psychology, No. 3: 181-192.
- Wong, J., & Law, R. 2003. Difference in Shopping Satisfaction Levels: A Study of Tourists in Hong Kong. Tourism Management, No. 24: 401-410.
- Yoon, C.V. and Uysal, T. 2003. An examination of the effects of motivation and satisfaction on destination loyalty: a structural model. Tourism Management. No. 26: 47-56.
|