خدادادی, عباس, شاکریان, سید مصطفی, معظمی گودرزی, مریم, ابراهیم پور آزادبنی, امیر. (1398). تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), 1-21.
عباس خدادادی; سید مصطفی شاکریان; مریم معظمی گودرزی; امیر ابراهیم پور آزادبنی. "تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 42, 1398, 1-21.
خدادادی, عباس, شاکریان, سید مصطفی, معظمی گودرزی, مریم, ابراهیم پور آزادبنی, امیر. (1398). 'تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), pp. 1-21.
خدادادی, عباس, شاکریان, سید مصطفی, معظمی گودرزی, مریم, ابراهیم پور آزادبنی, امیر. تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(42): 1-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب