عبدی, مصطفی, نجفی زاده, نادره السادات. (1398). بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), 83-109.
مصطفی عبدی; نادره السادات نجفی زاده. "بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 42, 1398, 83-109.
عبدی, مصطفی, نجفی زاده, نادره السادات. (1398). 'بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), pp. 83-109.
عبدی, مصطفی, نجفی زاده, نادره السادات. بررسی تاثیر مستندات برند، آوازه ی برند و هویت برند بر رضایتمندی و وفاداری مشتری از برند(مطالعه موردی : بانک دی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(42): 83-109.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب