بیانی هدش, احمدعلی, هاشمی, سیدمحمود, معظمی, مجتبی. (1398). نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), 110-127.
احمدعلی بیانی هدش; سیدمحمود هاشمی; مجتبی معظمی. "نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 42, 1398, 110-127.
بیانی هدش, احمدعلی, هاشمی, سیدمحمود, معظمی, مجتبی. (1398). 'نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), pp. 110-127.
بیانی هدش, احمدعلی, هاشمی, سیدمحمود, معظمی, مجتبی. نقش تعدیل‌کننده اعتماد در پذیرش تجارت الکترونیکی بنگاه‌به‌بنگاه(B2B) ( مطالعه موردی: شرکت اینترنتی پارس سنتر). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(42): 110-127.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب