طباطبایی جعفری, سیده فائزه, یزدانی, ناصر, قاضی زاده, مصطفی. (1398). بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), 192-215.
سیده فائزه طباطبایی جعفری; ناصر یزدانی; مصطفی قاضی زاده. "بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 42, 1398, 192-215.
طباطبایی جعفری, سیده فائزه, یزدانی, ناصر, قاضی زاده, مصطفی. (1398). 'بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), pp. 192-215.
طباطبایی جعفری, سیده فائزه, یزدانی, ناصر, قاضی زاده, مصطفی. بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(42): 192-215.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب