فانی, مجید, جلالی, سید مهدی, وهاب زاده, شادان. (1398). تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), 216-234.
مجید فانی; سید مهدی جلالی; شادان وهاب زاده. "تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 42, 1398, 216-234.
فانی, مجید, جلالی, سید مهدی, وهاب زاده, شادان. (1398). 'تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), pp. 216-234.
فانی, مجید, جلالی, سید مهدی, وهاب زاده, شادان. تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال (مطالعه موردی: شرکت های دیجیتال محور در تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(42): 216-234.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب