هاشمی, سید محمود, محمدی علویجه, داود. (1398). بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر شرکت با رویکرد ارتقای بهره وری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2(49)تابستان), 145-167. doi: 10.30495/qjopm.2019.666892
سید محمود هاشمی; داود محمدی علویجه. "بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر شرکت با رویکرد ارتقای بهره وری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل )". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 2(49)تابستان, 1398, 145-167. doi: 10.30495/qjopm.2019.666892
هاشمی, سید محمود, محمدی علویجه, داود. (1398). 'بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر شرکت با رویکرد ارتقای بهره وری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل )', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2(49)تابستان), pp. 145-167. doi: 10.30495/qjopm.2019.666892
هاشمی, سید محمود, محمدی علویجه, داود. بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر قصد خرید با نقش میانجی تصویر شرکت با رویکرد ارتقای بهره وری (مطالعه موردی: مشتریان شرکت شاتل ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 13(2(49)تابستان): 145-167. doi: 10.30495/qjopm.2019.666892


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب