حیدری, تقی, محمدی, شهرام. (1398). تحلیل عوامل موثر برندینگ گردشگری آیینی بر وفاداری گردشگران به مقاصد (مورد مطالعه: عزاداری ماه محرم در شهر زنجان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(40), 101-124.
تقی حیدری; شهرام محمدی. "تحلیل عوامل موثر برندینگ گردشگری آیینی بر وفاداری گردشگران به مقاصد (مورد مطالعه: عزاداری ماه محرم در شهر زنجان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 40, 1398, 101-124.
حیدری, تقی, محمدی, شهرام. (1398). 'تحلیل عوامل موثر برندینگ گردشگری آیینی بر وفاداری گردشگران به مقاصد (مورد مطالعه: عزاداری ماه محرم در شهر زنجان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(40), pp. 101-124.
حیدری, تقی, محمدی, شهرام. تحلیل عوامل موثر برندینگ گردشگری آیینی بر وفاداری گردشگران به مقاصد (مورد مطالعه: عزاداری ماه محرم در شهر زنجان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(40): 101-124.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب